środa, 14 października 2015

Rozpoczął się rok szkolny, a ja mam zapalenie zatok i maturę na karku. 
A jeśli chodzi o te ważniejsze sprawy, to tak, ten blog żyje (chociaż raczej hibernuje) i ma się dobrze. Chyba. W każdym razie ma się, a ja mam nowe pomysły, plany i kilka newsów.

W sumie łatwiej będzie mi wymienić wszystko od myślników:
- zapałałam miłością do serii Dragon Age i przeszłam już Inkwizycję i 2 (ale Początek mi nie podchodzi, więc nie wiem czy przejdę to jeszcze w tym roku), a co za tym idzie przeczytałam całą masę fanfiction. W sumie, to nie całą masę, bo około siedmiu, ale każdy z nich miał ponad 400 stron i, jak pewnie się domyślacie, zamierzam któryś z nich przetłumaczyć :’) Oczywiście minie tysiąc lat zanim tak się stanie, ale może przynajmniej opublikuję pierwszy rozdział do Wicked Grace, bo to najlepszy fic pomijając Paris Burning, jaki czytałam (tak w ogóle - jak wcześniej mi się wydawało, że PB jest długie, to teraz dopiero widzę, że to jest nic w porównaniu z głupim Coffeeshop AU które miało ponad 500 stron i nawet mi się nie podobało, ale musiałam to skończyć czytać skoro zaczęłam),
- dołączyłam do grupy tłumaczeniowej i nauczyłam się kilku przydatnych rzeczy, więc miejmy nadzieję, że jakość moich tłumaczeń się podniesie,
- a właśnie, co do tego – potrzebuję kogoś od korekty, bo głupio mi prosić ciągle Ernesta :’) Jeśli ktoś z was jest dobry w język polski to kontaktujcie się ze mną jakkolwiek, choćby przez komentarze.
- jestem teraz w stałej Ekipie Animatsuri, więc będziecie mogli mnie spotkać na pewnie każdym konwencie jako akredytatora (tak, będę siedzieć na kasie), ale także jako twórcę atrakcji. Na Hellconie w grudniu na pewno coś poprowadzę, chociaż jeszcze nie wiem co. Chciałam się głównie skupić na działaniu fandomów, ale mogłabym powtórzyć też ‘queerbaiting’ i ‘webcomici’, chociaż zastanawiałam się nad zrobieniem jeszcze raz o ‘fanfiction’, tylko w innej formie i skupić się na innych aspektach, bardziej budowy wewnętrznej niż tego jak fanfiction działa w fandomie. Ah, tak dużo pomysłów, tak mało czasu.
No, to chyba wszystko. Najszybciej pojawią się rozdziały od 5 do 8 Situational Irony, następnie pewnie coś krótkiego i zabawnego do Les mis albo coś z Dragon age, a potem, kto wie, może wreszcie napiszę coś swojego :>


Tagged:

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Fanfiction i tłumaczenia by Rammaru © 2013 | Powered by Blogger | Blogger Template by DesignCart.org